Re: Juz nie chce sie przesiadac

Autor: DA_none (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 15:14:10 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_mail.geocities.com> wrote:
> [...]

> DLLi.

> Koniec koncow jednak sie to cudenko zaintalowalo. Pisze pierwszy
> applet - nie dziala. Drugi - tez nie. Wczytuje gotowy wzorzec jakiegos
> appleta - tez nie chodzi. Pisze najprostszy applet wypisujacy jedna
> linijke - kupa.

> Wchodze do IE i wczytuje _na_pewno_ dzialajace applety. Nie dzialaja.
> Po prostu Javy juz nie ma.

> Pomoglo wyrwanie tego chwasta razem z korzeniami (czyli calego
> Explorera i Visual J++ i to koniecznie Quarterdeckowym
> CleanSweeeperem, a nie windziana parodia).

jak uzywasz takiego programu to juz inna sprawa ,, nei istalowalem to nei wiem
co to czytania parametrow to chodzilo mi wasciwie o to ze N nio czyta parametrow
do apletow poumieszczanych na sieci.
 jak sam cos pisze to staram sie nei uzywac
wogule parametrow przez tego pier..go NETSCAPE :(( tylko mi zycie utrudnia
Jak dam parametry to mi jaksi klient przyjdzie marudzi ze to to mu pod
N nei chodzi :(

> Tez jestem zdania, ze MICROSYF RÓLES! Goraco polecam ci ten program.
dziekuje nei skorzystam .. uzywam JDK i notepada i jestem sczesliwym, czlowiekiem
a jak napisze apleta to sprawdzam go MSIE'ami

pozdrawiam

DA_none