Re: Przesiadac sie?

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lódz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 20:26:50 MET

At 14:16 96-12-20 +0100, you wrote:

>W czym niby przegiął i dlaczego miałby się leczyć ?
>O ile znam Romka, to jest jednym z najzdrowszych psychicznie
>osobników na tej liście.

  Dzieki ci Grzechu.
  Jak bedzie trzeba to tez ci wystawie swiadectwo zdrowia psychicznego. :-)

>Miałeś do czynienia z "panienkami", którym nad głową stoi
>klient, a na biurku padnięty komputer ?

  Punkt jaki chcialem podkreslic to to ze:
a) komputer + system musza byc pewne w dzialaniu jesli maja byc
    uzywane w srodowisku gdzie maja ulatwiac prace i ja przyspieszac
    a nie spowalniac,
b) odpowiedzialnosc za stabilna prace komputera+systemu operacyjnego
    spada na dostawce+instalatora+administratora a nie na osobie, ktora
    sie komputerem posluguje (w przeciwienstwie do domowych zabaw +
    eksperymentow z nowymi wersjami programow np alfa lub beta)
c) ja wole starszą wersję programu, ktora jest pewna w dzialaniu niz
    wersje z dodanymi bajerami ale takze z nowymi bledami, ktore wyjda
    w pracy w najmniej odpowiednim momencie (czytaj prawo Murphego).
d) niestety pogon za zyskiem firm softwarowych (czytaj MicroSoft) jest
    tak duza, ze wypuszczaja one niedopracowane wersje programow byle
    tylko zdążyć przed konkurencją. Niestety ta sama choroba dopada
    inne firmy. (Symantec NC 5.0, Netscape 3.0 w ktorej nie dzialaja
    rzeczy, ktore dzialaly w wersji beta, itd. itp)

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Pozdrawiam swiatecznie i wybaczam wszystkim wszelkie glupstwa jakie
wypisywali na tej liscie, i sam prosze o wybaczenie.

--
Romek