Re: Pliki o nazwie , jaki to wirus???

Autor: Cezary Porycki (cezar_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 16:19:22 MET

> [...]
> jakies niewidoczne znaki, spacja lub inne nie wyswietlane przez Nortona).
> Czesc z nich ma objetosc 0, a czesc 65553, wszystkie sa w jednym
katalogu.
> Poza tym przestal sie uruchamiac Word6.0 i(pisze, ze brak mu wolnej
> pamieci, a ma jej dosyc ->8MB+20swap). Jest to jakis wirus, tylko, ze mks
> z listopada nie wykrywa niczego (oprocz tego, ze nie czyta tych
> tajemniczych plikow). No i podobno pojawialy sie napisy jestem mistrzem
> podczas pracy w Windows, zmienila sie tapeta i ... pewnie cos jeszcze.
Czy
> ktos sie z tym spotkal? A jezeli tak, to czy jest jakies antidotum.
Jezeli
> nie dowiem sie co to jest, to najprawdopodobniej uzyje fdiska, azeby
> pozbyc sie problemu raz na zawsze, lecz to wiaze sie instalowaniem
> wszytkiego od nowa.

Na wirusa makro Worda i Excela jest McAfee Virus Scan do 95-tki, potrafi
wykryc usunac wirusa makro z istniejacych dokumentow i zabezpiecza (dodajac
wlasne makro) przed zainfekowaniem w przyszlosci. Jest dostepny na wielu
popularnych serwerach ftp (winsite, zdnet, ...).

Powodzenia

Cezary D. Porycki
<cezar_at_rubikon.net.pl>