Re: CD Player?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 23:49:20 MET

wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Dobieslaw Wroblewski) wrote:

>Mam dwie odrobine walniete plytki CD z muzyka. Delikatne wybrzuszenie,
>zero zadrapan. Na tym wybrzuszeniu przy odtwarzaniu plytki z programow,
>ktore posiadam i bezposrednio z panelu mojego Aztecha 4x niestety
>troche przeskakuje.
>Czy istnieje na tyle inteligentny program-odtwarzacz CD, ktory by
>sobie radzil z malymi wadami plytki? Bo wiem, ze informacja na plytce
>jest nadmiarowa i pozwala na korekcje czesci bledow.

Czy to mozna zrobic programowo - watpie, korekcja jest na poziomie
sprzetu w czytniku.
Poszukaj kogos, kto ma normalny odtwarzacz kompaktowy Diory,
albo inny odtwarzacz (lub CDROM) z mechanizmem Philipsa.
Z tego co wiem, one maja najlepsza kompensacje bledow nosnika
- w koncu CD to wynalazek Philipsa. Jezeli da sie na nich odtworzyc
bez 'cudow', to pomysl o zmianie napedu :)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl