CD Player?

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 15:33:33 MET

Mam dwie odrobine walniete plytki CD z muzyka. Delikatne wybrzuszenie,
zero zadrapan. Na tym wybrzuszeniu przy odtwarzaniu plytki z programow,
ktore posiadam i bezposrednio z panelu mojego Aztecha 4x niestety
troche przeskakuje.
Czy istnieje na tyle inteligentny program-odtwarzacz CD, ktory by
sobie radzil z malymi wadami plytki? Bo wiem, ze informacja na plytce
jest nadmiarowa i pozwala na korekcje czesci bledow.

Yours DW. (wrobldob_at_ii.uj.edu.pl)