Re: Bug

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 19:03:47 MET

Wojciech Galazka wrote:

> To oznacza "upgrade do niwej wersji".
> Ciesz sie, kupujac Worda dzisiaj masz juz szanse na upgrade jutro :-)

Nope. Załadujcie Service Pack 1 do właściwej wersji W95 (PL lub
Pan-European). To był błą w OLE2, objawiający się właśnie tak jak
opisano powyżej. Co gorsza potem zrobiono jeszcze jeden patch pliku
ole32.dll :-(

Dla wersji angielskiej i Pan-European plik patcha nazywa się oleupd.exe

Na moim serwerze:
ftp://ftp.iopan.gda.pl/pub/windows/Win95_Utilities/oleupd.exe - jak
zwykle nie wiem czy pódzie na Win95PL (jeszcze jeden powód dlaczego
używamy Pan-European!).

Pozdrawiam

JP.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland