Jak korzystać z modemu w sieci?

Autor: kENEL (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 18:59:00 MET

Witam!

Mam takie pytanko (może już tu padła odpowiedź, ale jestem na liście
dopiero kilka dni). Mam w pracy sieć Win95 trzy stanowiska no i jeden
modem. Jak można go wykorzystać z wszystkich trzech stanowisk? Słyszałem o
programiku ModemShare, który ponoć to umożliwia.

W sieci tej mogę używać modemu wewnętrznego lub zewnętrznego. Drugie
pytanie to: czy jest przełącznik serial'a, tak jak jest do parallel'a?
Gdzie można go dostać?

Thx,

         Krzysiek Mazur -- English Institute, UG
              kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl