Re: Mysz 3-przyciskowa w windzie 3.11

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 18:07:39 MET

In pl.comp.pecet Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
: Ja trochę nie na temat, ale nie wytrzymam i powiem: ryknąłem śmiechem
: jak się dowiedziałem że z wspaniałym Windows NT 4.0 Server nie będzie
: działać myszka trójprzyciskowa MouseSystems jaką miałem...

To niewielki zarzut. A Linux obsluzy myszke spod Amigi, czy jednoklawiszowa
od Mac'a? Nikt juz nie zarzuca jako wade GUI, ze nie dziala na Herculesie,
CGA, czy nawet EGA.

Z drugiej strony - te trzyklawiszowe myszki i Windows to zwykle chamstwo -
MS zwalcza je przy kazdej okazji. Niby zrozumiale - miedzy myszkami
Microsoft a innymi, MS powinien promowac "swoj" wyrob.
Ale po co zatruwac zycie uzytkownikom i psuc sobie opinie?

J.