Re: Mysz 3-przyciskowa w windzie 3.11

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 23:50:27 MET

 Marek> Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem: mam mysz
 Marek> 3-przyciskową (zgodną z Mouse Systems) ze standardowym driverem
 Marek> z windy 3.11. Przez jakiś czas działa, po czym przestaje
 Marek> reagować na jakiekolwiek ruchy myszą czy naciskanie przycisków.

Ja trochę nie na temat, ale nie wytrzymam i powiem: ryknąłem śmiechem
jak się dowiedziałem że z wspaniałym Windows NT 4.0 Server nie będzie
działać myszka trójprzyciskowa MouseSystems jaką miałem...

--J.