Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 03:46:18 MET

Pawel Paroń <pawelp_at_rodan.pl> wrote in article <32B7C64B.3F54_at_rodan.pl>...

> Nie zgadza sie. W godzine po otwarciu pudelka z komputerem to ten pan
> bedzie szukal telefonu do kolegi z przedszkola, ktory teraz podobno
> komputrami sie zajmuje, zeby mu to poskrecal i do gniazdka wlaczyl, a
> wspomniane pudelko na razie zamknie i odstawi za szafe. Niezaleznie od
> tego, czy ma tam g95, os2, linuxa, sco, solarisa, qnx, hurda, amoebe,
> czy jeszcze cos innego.
>
> Pawel

Bzdura. Z komputerem jest kaseta video i manula hjak powsadzac wtyczki.
System jest zianstalowany (zgadnij jaki w USA jest preinstalled na 90%
PCs?:)).
Latwe podlaczenie do MSN lub AOL i w maximum godzine na juz na www....