Re: Przesiadac sie?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 03:26:24 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199612181231.NAA26171_at_malcolm.rmnet.it>...
> On Wed, 18 Dec 1996 07:30:42 +0100, S.D. wrote:
> ja bym scierpial nawet i quasi-monopol microsoftu
> i kiepska jakosc jego produktow, ale chamskich praktyk
> nie scierpie. Licze na to ze swiadomy konsument doceni
> korzysc otwartych standardow i wymusi na M$ dostosowanie
> sie do nich. Co bedzie z korzyscia dla nas wszystkich,
> gdyz standardy wychodzace z microsoftu sa oczywiscie
> tak kiepskie jak reszta jego produktow. Ewidentny
> przypadek to chocby OLE/ActiveX ktore porownane z OpenDoc
> jest Syrenka~ na przeciw Mercedesa.

Jestes Grego jak te dzieciaki ze szkol ktore uwazaja ze jesli cos nie jest
za darmo to je ktos okrada.
MS stosuje zwykle praktyki marketingowie jakie stosuje sie we wszystkich
branzach przemyslu.
Chamskei praktyki? Witaj w kapitalizmie.