Re: Przerwany transfer !

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 15:11:04 MET

17 Dec 1996 10:38:02 +0100, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski)
napisał(a):

>Oczywiscie, ze _mogila_! Oczywiscie, ze nie istnieje cos takiego jak
>darmowy ncftp albo jakikolwiek inny klient ftp. ktory potrafi wznowic
>transmisje po przerwaniu! Oczywiscie, ze nie macie pojecia, o czym
>piszecie!
>
>Ludzie! Poszperajcie troche w archiwach, a potem dopiero bierzcie sie za
>pisanie podobnych rzeczy! Z tej "mogily" to sie ludzie u mnie na kursie
>smiali przed chwila do rozpuku!

Moze oni juz za duzo wiedza? A Ty jeszcze ich uczysz czegos?

>OSciski!
>Mirek Nowakowski

Panowie! Moze uzgodnicie zeznania. Mozna czy nie? Czy ktos sprobowal
juz tego "organo-leptycznie"?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)