Re: Przerwany transfer !

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 10:36:02 MET

On Tue, 17 Dec 1996, Raku wrote:

> Jesli sciagasz z internetu to mogila

Oczywiscie, ze _mogila_! Oczywiscie, ze nie istnieje cos takiego jak
darmowy ncftp albo jakikolwiek inny klient ftp. ktory potrafi wznowic
transmisje po przerwaniu! Oczywiscie, ze nie macie pojecia, o czym
piszecie!

Ludzie! Poszperajcie troche w archiwach, a potem dopiero bierzcie sie za
pisanie podobnych rzeczy! Z tej "mogily" to sie ludzie u mnie na kursie
smiali przed chwila do rozpuku!

OSciski!
Mirek Nowakowski