Re: W95, joystick w grach DOSa

Autor: Milosz Danielewski (mdaniel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 13:56:15 MET


Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

> >> przez zliczanie impulsow potrzebnych do wyzerowania
> >> a mozna je wysylac z "virtualnie dowolna" czestotliwoscia
> >> wiec to nie jest pomiar czasu
> >
> > Tylko ze, musisz wysylac je "virtualnie bardzo czesto" a poniewaz w
> >praktyce jedyny timer peceta jest zazwyczaj zajety to gry blokuja przerwania
> >i robia ordynarny polling - a wiec w praktyce jednak mieza czas.

> nie, nie mierza czasu ani w teorii a w praktyce
> na szybszym procesorze pojdzie to szybciej na wolnym wolniej,
> wiec nie mierzy czasu, tylko jak napisalem - zlicza ilosc impulsow
> potrzebnych do wyzerowania

 Tak pojdzie szybko jak szybko da sie port czytac a nie jaki szybki jest
procesor. Po za tym czym jest mierzenie czasu jak nie zliczaniem impulsow ?

 milosz danielewski



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:59:34 MET DST