Re: W95, joystick w grach DOSa

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 03:50:30 MET


On Thu, 12 Dec 1996 10:38:57 +0100, Milosz Danielewski wrote:

>> > po wtore polozenie joysticka jest
>> >okreslane przez pomiar czasow dokonywany przez procedury wewnatrz gier.
>
>> przez zliczanie impulsow potrzebnych do wyzerowania
>> a mozna je wysylac z "virtualnie dowolna" czestotliwoscia
>> wiec to nie jest pomiar czasu
>
> Tylko ze, musisz wysylac je "virtualnie bardzo czesto" a poniewaz w
>praktyce jedyny timer peceta jest zazwyczaj zajety to gry blokuja przerwania
>i robia ordynarny polling - a wiec w praktyce jednak mieza czas.

dyskusja zaczyna byc troche akademicka ...

nie, nie mierza czasu ani w teorii a w praktyce

na szybszym procesorze pojdzie to szybciej na wolnym wolniej,
wiec nie mierzy czasu, tylko jak napisalem - zlicza ilosc impulsow
potrzebnych do wyzerowania

Grego

--
/-----------------------------------------------------------------
Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi
Anonymous Mail Service - http://free.rmnet.it/~grego/AnonMail.html


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:59:15 MET DST