Re: Przesiadac sie?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 13:21:00 MET

On Wed, 18 Dec 1996 06:46:54 +0100, S.D. wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
>>
>Ja nie jestem fachowcem. Nie bede dyskutowal nad kwestiami technicznymi bo
>sie na tym nei znam ale - ale, nie rozumiem co ma te 49% rynku do tego czy
>dla Gergo MS jest OK czy nie (czy jest firma ktora ogranicza celowo swoja
>market share bez ingerencji tzw. regulacji?)?
>Co to ma do stosunku do firmy i jej produktow?
>Grego ma jakies trockistowsko-lewacko-anarchistyczne odchylki w swoim
>podejsciu do MS .....

nie mam zadnych ani lewackich ani trockistowskich odchylek
bo nie namawiam do prawnego ani w jakikolwiek sposob
"panstwowego" ograniczenia market-share microsoftu.
Namawiam do zrobienia tego "jedyna sluszna" dla liberala metoda~,
tzn. glosowaniem pieniedzmi. Musze wiec podnosic swiadomosc
techniczna rynku, bo swiadomy technicznie rynek sam sie odwroci
od microsoftu.

>A moze by chcial regulowac prawnie rynek?

patrze wyzej

>Grego to wszystko wie.
>Ale on poczeka az MS ograniczy podaz swoich produktow i odmowi
>odrzuci zamowienia tak aby market share spadl poznizej 50% co
>musialo by oznaczac wielkie problemy dla firmy.

Grego to wszystko wie i nie czeka az m$ ograniczy podaz.
Grego to wszystko wie i aktywnie dziala na rzecz zmniejszenia
popytu.

:-)

Grego

P.S. To nie pierwszy w historii przypadek walki Dawida z Goliatem.

P.S.2. Z komunizmem dalem sobie rade to z microsoftem sobie nie dam?

P.S.3. Jak zalatwie microsoft zabiore sie za cos jeszcze
  trudniejszego: rzuce~ palenie.

:-)))

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi