Re: RAM --->> EDO RAM

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 20:04:06 MET

Raku (mraczkow_at_altkom.krakow.pl) wrote:
> Mam AMD 5x86 133 z p=B3yta Gigab. bios AWARD.
> W opcjach ustawilem sobie EDO RAM jako Enabled.
> Przy uruchomieniu komputera po testowaniu pamieci i pojawia sie
> informacja, ze EDO RAM zostal zainstalowany. Tylko ze jam mam kostke 16
> Mb z 95 roku i nie wiem czy to jest EDO czy nie (raczej nie). =

Podaj wersje BIOSu.
Jesli masz taki sam jak ja (ta sama konfiguracja) to znaczy ze nie za bardzo
znasz angielski. Jest tam tylko bowiem opcja dotycz9ca szybkosci pamieci.
Wyglada to mniej wiecej tak "EDO RAM or 60ns ....." i jeszcze cos o
szybkosci taktowania procesora. Oczywiscie nie ma to nic wspolnego z EDO.
Chodzi o automatyczne ustawianie WS dla RAMu...

                                        Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland