RAM --->> EDO RAM

Autor: Raku (mraczkow_at_altkom.krakow.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 10:45:51 MET

Mam AMD 5x86 133 z płyta Gigab. bios AWARD.
W opcjach ustawilem sobie EDO RAM jako Enabled.
Przy uruchomieniu komputera po testowaniu pamieci i pojawia sie
informacja, ze EDO RAM zostal zainstalowany. Tylko ze jam mam kostke 16
Mb z 95 roku i nie wiem czy to jest EDO czy nie (raczej nie).
W NU pod W95 w Sysinfo podskoczyly notowania o 2 punkty (!).

W zwiazku z tym mam nastepujace pytania:
1. Czy mozna zwykla pamiec odpalic jako EDO
2. Jezeli tak to co to moze spowodowac - zniszczenie ?
3. Co w przypadku gdy mam 16 Mb w 2x8 Mb, w tym jedna 8 EDO druga nie?
4. Czy ma ktos doswiadczenia jak najlepiej ustawic bios do pracy z
procesorem AMD 5x86 133?

Raku
    mraczkow_at_altkom.krakow.pl
 mraczkow_at_novell.zarz.agh.edu.pl