Re: Problem z poczta...

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 17:09:55 MET

In pl.comp.networking Michal <michal_at_smgkrchr.com.pl> wrote:
M> wywolanie odpowiedniej procedury przez remote shell nie jest akceptowane
M> przez dostawce, bo podobno musialbym miec "prawa root'a". Dostawca ma

Nie wiem jak to jest w starszych (lub systemowych) wersjach sendmaila,
ale np. w 8.7.x jest opcja PrivacyOptions. Z manuala:
> restrictqrun - Restrict -q command line flag.
Zatem jeżeli ta opcja nie jest ustawiona (a tak jest by default) to każdy może
wywołać sendmail -q i "popchnąć" kolejkę.

Pozdrawiam
        Artur Czechowski

--
cat: Cannot open .sig: No such file or directory ;->