Re: Problem z poczta...

Autor: Jerzy Tarasiuk (jt_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 17:17:29 MET

> Michal <michal_at_smgkrchr.com.pl> wrote:
> : Mam taki oto problem:
> : Nie moge zmusic mojego dostawcy Internetu, aby tak ustawil swojego
> : senmail'a, abym to ja odpalal wysylanie do mnie poczty. Zalecane wszedzie
> : wywolanie odpowiedniej procedury przez remote shell nie jest akceptowane
> : przez dostawce, bo podobno musialbym miec "prawa root'a". Dostawca ma
> AFAIK, dostawca jest w błędzie - użytkownik może sam zflushować
> kolejkę poczty (tzn. kazać sendmailowi wypchnąć to co w niej czeka)
> za pomocą komendy: sendmail -qRtwojafirma.com.pl

Sam kiedys chcialem zrobic cos takiego, i znalazlem jeszcze inny
sposob: jak sie polaczysz, wyslij mail do siebie - przesle od razu
i przy okazji wszystko inne, co czeka w kolejce (inaczej niestety
czeka kilkanascie minut zanim sprobuje). Moze jesli popychanie
przez opcje sendmail-a jest zablokowane, to ten sposob zadziala...

Jurek