Re: Dziwne zachowanie DN 1.42

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 00:40:42 MET

Jacek Osiecki wrote:

> Nie wiem, czy dobrze pamietam, ale to nie byla wina DN, tylko, jak widac
> kilka (dokladniej 10) linii powyzej, zle ustawienie edytora.
>
> A w watku tym chodzi przede wszystkim o przewage DN nad NC :)))

Przepraszam, ze sie wtracam w rozwazania nt. wyzszosci Bozego Narodzenia
nad Wielkanoca ;) ale czesto w Nortonie obrabiam pliki tekstowe spoza
DOSa - i wszystko gra. Fakt ze "F4" wyswietla je w jednej linii, ale czy
to jest cecha, czy wada to trudno mi zdecydowac (moze przydalby sie
switch "set UNIX files ON" ? automatu bym nie strawil !!!). "F3"
wyswietla pliki OK.
DN uzywalem z kolei do obrobki plikow >64kB - bo NC tu sie skonczyl :(

Niech zyje Volkov Norton Navigator !!!
( produkcji XTree oczywiscie ;)))

--
Radoslaw Skorupka