Re: Win95 bez hasla...

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 15:35:36 MET

Raku wrote:

> Mam takie krotkie pytanie czy logowales sie kiedys do jakiejkolwiek
> sieci bez podawania hasla ???
Tak. Do sieci Windows. Hasło służyło (w mojej konfiguracji) jedynie do
zabezpieczania zasobów komputera przed udostępnianiem tzn. nie ma hasła
- nie ma udostępniania innym plików ani drukarek. W Win3.11 można
pytanie o hasło zlikwidować zmieniając na puste pole. W Win95 podobny
numer mi się nie udał i pytanie o hasło się pojawia. Aby komputer ruszył
dalej muszę wcisnąć Enter.

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl