Re: paker...

Autor: Robert A. Poplawski (poplawski_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 12:00:18 MET

JLASAK_at_sgh.waw.pl (JAKUB LASAK) wrote:

[...............:]

>ja zato szukam jakich packerow komandline'owych pod G'95 zeby tez
>pakowaly z dlugimi nazwami i drugiej warzniejszej dla mnie rzeczy,
>jakiegos dira pod 95 zeby miec liste plikow z dlugimi nazwami. chyba
>ze umozliwia to 95 a ja nie wiem jak ?

dir z linii komend podaje dlugie nazwy plikow
dir /x podaje nazwy dlugie i ich odpowiedniki "8.3"

Widzialem kiedys programik lfnbckp (nie wiem czy dobrze
zapamietalem nazwe) umozliwial odtworzenie dlugich nazw
po skopiowniu plikow. (Moze go nawet mam, ale musialbym poszukac)

Pozdrawiam,
     Robert.

---
 poplawski_at_ias.wat.waw.pl