Re: ODP: Jaki kupie komputer do internetu?

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 21:38:20 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:

> Dobra rada: dokup RAMu.

Co wy wszyscy z tym RAMem? 16 malo? Dla windzianej szkapy starcza, ale
widze ze tu kleka procesor. Sprobujcie sobie wczytac strone HTML z np
przepleciona jakimis ikonkami, albo lepiej wieksza tabele. NSzkapie
jest ciezko na 8MB, ale 16 to IMHO starcza w wiekszosci wypadkow.
A moj system przezyl _tylko_ jedna podmiane P120->SX33.
Tak, ze jesli cos jest teraz wolniejsze, to na 95% z winy procesora.

> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Wesolych Swiat,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl