Re: analiza dźwięku

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 14:52:18 MET

Krzysztof Kaminski <krzychu_at_numen.pl> wrote:
: Gregorio Kus wrote:
: > o co Ci chodzi z czestotliwoscia probkowania 1Hz?
: > to ma byc 1 widmo co 1 sekunde
: > czy tez naprawde 1 probka sensu stricto na sekunde?
: > jesli o to drugie - musze Cie zmartwic:

: Dokladnie to, co napisalem. Czyli jak to ujales - 1 widmo na 1 sekunde.
: Nie spodziewam sie, ze SB przeniesie mi 1 Hz. Daltego podalem tak
: skrajna czestotliwosc, bo nie mam paru tys.$ na np. karty i
: oprogramowanie HP i wystarczy mi nawet program napisany w VB - co nie
: wrozy wielkiej predkosci przetwarzania. Wazne - aby byla wizualizacja
: przebiegu i widma.

Uscislijmy - 1 widmo co sekunde, przebieg powiedzmy 20Hz do 2kHz, widmo
z rozdzielczoscia 1Hz, probkowanie 4kHz ?
Pentium sie wyrobi z wyliczeniem i wizualizacja widma - gorzej
z wizualizacja przebiegu....

J.