Re: analiza dźwięku

Autor: Krzysztof Kaminski (krzychu_at_numen.pl)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 20:47:40 MET

Gregorio Kus wrote:

> o co Ci chodzi z czestotliwoscia probkowania 1Hz?
> to ma byc 1 widmo co 1 sekunde
> czy tez naprawde 1 probka sensu stricto na sekunde?
> jesli o to drugie - musze Cie zmartwic:

Dokladnie to, co napisalem. Czyli jak to ujales - 1 widmo na 1 sekunde.
Nie spodziewam sie, ze SB przeniesie mi 1 Hz. Daltego podalem tak
skrajna czestotliwosc, bo nie mam paru tys.$ na np. karty i
oprogramowanie HP i wystarczy mi nawet program napisany w VB - co nie
wrozy wielkiej predkosci przetwarzania. Wazne - aby byla wizualizacja
przebiegu i widma.

Pozdrowienia
Krzychu

PS. A moze ktos wie, gdzie znalezc opis formatu WAV?

--
(: Krzysztof A. Kaminski                 krzychu_at_numen.pl :)