Re: Zoom vs Robotics

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 16:12:52 MET

eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net (Marek Jedlinski) wrote:

> [...]

Ja mam Bocamodem 14.4 V.32bis. (zew) Troche stary, ale szybkoscia
przewyzsza niektore modemy. Czasem sie wydaje, ze chodzi na 19200 mimo
opolaczenia 14.4. Moze kotos zna ten modem. Co o nim sadzicie?

Mam pytanie. Na czym polega ustawienie Baud Rate np. w Trumpet
Winsock? Ja moge to ustawic np.. na 56700 i chodzi noormalnie (a moze
nie) Prosze o wyjasnienia.

Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm