Re: szlifowanie-podkrecanie-wiatrak (bylo:.....)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 16:58:42 MET

Andrzej Karpinski wrote:
> coz... mam dobre wiatraczki - acorpy od tch (takie "z prezerwatywa"). zaleta
> to duzy radiator i porzadne mocowanie skubanca do plyty. a szum? niestety tak
> musi byc.

Kupilem ostatnio taki duzy radiator do Cyrixa (zielony, duze wentylowane
zeberka, wysoki jakies 1,5 cm), na nim wentylator (dosc spory).
Sprzedawca mowi mi, ze jest strasznie glosny. Podobal mi sie wiec kaze go
uruchomic. Cichutki jak nic. On na to, ze widocznie trafil mi sie
wyjatkowy egzemplarz. Na razie jestem zadowolony.
Mocowany do gniazda ZIF. Mam go na P120 (133).
Kto probowal 120->150 ?????

--
 Pozdrowienia.
 Janusz