Re: Intel vs Cyrix

Autor: aztech (aztech_at_sympatico.ca)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 02:03:31 MET

Krzysztof Mazurek wrote:

> Witam Wszystkich!
> Mam maly problem, zwiazany ze zmiana procesora. Hm, moj P100 nie wyrabia
> sie przy tworzeniu wyspecjalizowanych stron WWW, tak wiec mam oferte
> wymienienia go na Cyrix-a P150. Slyszalm rozne opinie od ludzi handlujacych
> tym sprzetem, ale chetnie dowiedzial bym sie co sadzicie na temat tekiej
> przerobki.
> Czy jest to polacalne? Tak,nie, dlaczego?

 Czesc.
Wlasnie uzywam Cyrix 120mz (150+), i nie ma problemow. Widzialem
systemy ktore uzywaja Pentium 166 i sa wolniejsze. Osobiscie nie widze
problemu, jest tylko kwestja tego ze jezeli WinNt bedzie glownym OS to
moze kiedys bym chcial podlaczyc 2-4 procesorow razem, a tego nie mozna
zrobic z Cyrix. Inny problem jest ze nie kazdy motherboard przyjmie
Cyrix - ja uzywam ASUS T2P4, i jest OK.