Re: Lamerskie pytanie o kodowanie :)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 04:45:31 MET

On Thu, 12 Dec 1996 20:09:21 +0100, Guy Nyce wrote:

>rozkodowac.
>
>Najlepiej gdzies ze srodka pliku.
>:]

w zasadzie wystarczy jedna linijka
(swobodnie moze byc ze srodka pliku)
by sie zorientowac czym to bylo zakodowane

tylko trzeba odrobinke sie na tym znac
to warunek konieczny (aczkolwiek niewystarczajacy)
aby albo pomoc komus,
albo przynajmniej rzucac nieco bardziej udane dowcipy

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi