Re: Super - Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 18:48:32 MET

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

> HDTV ma lepszy obraz od PAL czy SECAM. Kupujesz telewizor HDTV?

Porownanie troche chybione, bo aby ogladac HDTV musi ktos takie cos
nadawac. Radia z pasmem 88-108 tez pare lat temu nie mialy sensu, ale
teraz to co innego.

Porownaj to sobie tak:
CD Marantza ma lepsze brzmienie niz Diory (a tak przynajmniej mysle
;-)). Kupowac Diore!? :-/

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl