Re: Zoom vs Robotics

Autor: Dariusz Kotowicz (Darek_at_hermes.cpu-zeto.com.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 12:02:53 MET

> No to podyskutowałem sobie,
> (mam nadzieję że nie uraziłem nikogo z tymi Zoltrixami ;-)
>
> marek jedlinski

Nie.

Ja mam jeszcze dziwniejszy modem pod nazwa ACTIVE,nominalnie 14400 ale chodzi na 19200.Kupilem go kilka miesiecy temu za ok.200 zl z polecenia mojego providera.Pracuje na polaczeniu 2 roznych linni mojej nowej cyfrowej centrali i starej centrali providera.Szybkosc nie jest moze zachwycajaca ale ma jedna podstawowa zalete: nie zerwal mi ani razu polaczenia a wisialem nieraz po kilka godzin.
PS.
TPSA mialo w swojej nowej centrali /AT&T/ zly program do naliczania impulsow.Po polaczeniu powyzej 2,5 godziny naliczal 0 /slownie zero/ impulsow.Ale ostatnio zorientowali sie i poprawili,juz nalicza calosc :-((((.Wiem to z bilingow.Ale najsmieszniejsze,ze nie przyznali sie do tego i dali mi swiety spokoj.Chyba bylo im wstyd.
Pozdrowka,Darciu.