Odp: Intel vs Cyrix

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 18:07:52 MET

> 13 Dec 1996 16:43:51 GMT, "Krzysztof Mazurek"
<hectors2_at_geocities.com>

P100 nie wyrabia
wiec mam oferte
ludzi handlujacych
na temat tekiej

> O rany! To juz bylo tu wielokrotnie walkowane. Jesli
chcesz to moge Ci
> podeslac testy publikowane na tej liscie - przezornie
zachowalem je
> sobie. Ale przypomnij sie prywatnie.
>
> Ogolnie koprocesor Cx chodzi dokladnie dwa razy wolniej
niz napisane
> (w porownaniu do Intela). Jesli go wykorzystujesz -
zostan przy P100.

> Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)

W tym konkretnym zastosowaniu (tworzenie stron www) i
innych typowych dla windows (np. edytory)prawdopodobnie
Cyrix150 bedzie sporo szybszy od iP-100. Slabosc koproca
Cyrixa widac raczej w programach CADowskich. Ja bym sie
zamienil.

Janusz