Re: Re[2]: ozywic Seagate ST3660A, HELP

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 17:06:08 MET

14 Dec 1996 11:31:47 +0100, Jerzy_Szymanski_at_gtech.com (Jerzy
Szymanski) napisał(a):

>Jak to jest wlasciwie z tym Low Level Format, Wydaje mi sie i kiedys taka opinie
>slyszalem ze nie wolno tego robic na dyskach ATBUS bo psuje sie ich logiczna
>strukture. Sam kiedys przeformatowalem swojego Caviara w taki wlasnie sposob
>(coz czlowiek byl mlody i glupi) i trwalo to dosc dlugo bo okolo 1 czy 2 godzin
>- nie zartuje. Transfer spadl mi wtedy z 800 do 300 KB/s.
>Jurek

Faktycznie, tez kiedys puscilem Caviara na low-level i sie formatowal
cos kolo tego. Ale spowolnienia nie bylo.

Za to low-level-format connera trwal kilka razy krocej. Oba dyski
formatowalem jako nowe - tj. zaraz po rozpakowaniu. Oczywiscie mozna
bylo spokojnie ten proces pominac - ale czlowiek kiedys faktycznie byl
mlody i glupi.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)