Re[2]: ozywic Seagate ST3660A, HELP

Autor: Jerzy Szymanski (Jerzy_Szymanski_at_gtech.com)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 17:12:32 MET

Jak to jest wlasciwie z tym Low Level Format, Wydaje mi sie i kiedys taka opinie
slyszalem ze nie wolno tego robic na dyskach ATBUS bo psuje sie ich logiczna
strukture. Sam kiedys przeformatowalem swojego Caviara w taki wlasnie sposob
(coz czlowiek byl mlody i glupi) i trwalo to dosc dlugo bo okolo 1 czy 2 godzin
- nie zartuje. Transfer spadl mi wtedy z 800 do 300 KB/s.

Jurek