Re: Explorer 4.0

Autor: Tomasz Moskot (omasz_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 15:29:03 MET

Lukasz Witkowski <kobonga_at_beauty.ternet.pl> wrote in article
<01bbe91f$1f66a820$da84ccc2_at_munio>...

> Hej!
> Na tej stronie pisze ze jest potrzebne jakies haslo potrzebne do
> uruchomienia
> I.E 4.0 alfa ( ja dopiero bede mial to w niedziele). Czy moglbys napisac
> gdzie to haslo sie znajduje?
>

> Lukasz Witkowski

Nie wiem czy wczesniejsza wiadomosc doszla , bo nie widze jej w grupie .
Wiec ja jeszcze raz streszcze :

Wiadomosc z adresem wysylalem poczta MS nie News wiec moze dlatego
wynikly jakies bledy (a moze to wina IE 4.0 ?) i nie stosowalem polskich
znakow.
W kazdym razie kiedy bedziecie sciagac IE4 to najlepiej IE4.zip po
rozpakowaniu
jest tam plik textowy i w nim jest kod i haslo.

Pozdrowienia
Tomasz Moskot