Re: szlifowanie 8-)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 13:24:14 MET

> Pytanie za to do Karpia: ok, wiatraczki i silikon. Ale ja wiatraczkow nie
> lubie (halas), natomiast silikon mi nie przeszkadza. Czy istnieje
> rownowaznik (np. pol kilo silikonu za jeden wiatraczek)? Chetnie
> wyrzucilbym wszystkie wiatraczki i poprzestal na samym silikonie. Co ty na
> to? Tym bardziej ze silikon jest szalenie sexy (p. Pamela Anderson).

jakby dac odpowiednio duzy radiatorek pewnie by mozna bez wiatrakow.
widzialem w sprzedazy... radiatory (bez wiatraka!) dla ppro, wiec mozna,
tylko nie jestem przekonany czy kilogram metalu w komputerze to najlepszy
pomysl. ale generalnie temu ma podobno sluzyc atx - jeden wiatrak w
zasilaczy, i to o regulowanej predkosci, a do tego stosowna konstrukcja
plyty. co do wczesniejszych uwag zlosliwych - tego ciepla jest do
odprowadzenia raptem moze kilkanascie watow. poradza z tym sobie klasyczne
wiatraczki.

karpio