Re: Klopot z W95 i gierka DOS

Autor: Radoslaw Poplawski (chwilowo_at_nie.mam.zadnego.bo.cos.testuje)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 12:50:20 MET

Sat, 14 Dec 1996 09:38:07 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>Skoro juz mowiles ze gry tylko spod DOS uruchamiac... no to czy nie
>najlepiej zrobic tak - w msdos.sys wylaczyc ladowanie GUI ( winde
>bedziesz uruchamial poleceniem WIN :) i napisac configa ze smartdrv-em (
>ale dac 0 kB kaszy dla windozy ), mscdexem i wszystkim co jest
>potrzebne... Gry beda chodzily, jak chcesz windoze to piszesz win,
>spowrotem do DOS-a tez da sie wyjsc i wszystko jest i CD i mysza i ... :)

DOS-a odpalam jako task windy, nigdy nie wychodze do DOS-a jako
takiego "czystego" z win. A jako task mam i CD i mysz i w ogole... :)

A win95 odpala mi sie aut. z osobnego configu - bez zadnych driverow.

Ale mozna oczywiscie tak jak napisales (to jest wlasnie config do
pracy pod winda skonfigurowany do pracy pod dos :))) ).

>Wystarcza 2 - jeden z EMM386 drugi bez...
> Jurand

Do niedawna trzeba bylo miec trzy - trzeci tylko z himem.sys -
niektore programy (gry) nie tolerowaly EMM. Teraz juz im wszystko
jedno (DOS4GW).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)