Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 22:58:01 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> Hmm... Ciekawe - moze powinien zwiekszyc ilosc mozliwych polaczen?
> A co to w ogole jest linux'owe httpd ?

Też już pisałem do Jarka, że to na pewno nie Apache. Zresztą netszkapa
ściąga naraz tylko kilka (linuxowa maximum 20, a domyślnie jest
ustawiona na 4).
A ja u siebie testowałem apache'a dla 50 jednoczesnych połączeń i
wszystko chodziło OK. A jak to Jarek napisał, to zrobiłem strone na
której było 200 obrazków i wszystko zupełnie dobrze chodziło :-)

Moim zdaniem podawanie takich informacji jest dezinformujące.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340