Re: miroVIDEO 20SV kontra ATI mach64

Autor: Joe Farnsworth (jfar_at_fleur.nyc.us)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 21:24:22 MET

Krzysztof M. Obrzud <kobrzud_at_rmf.pl> napisał(a) w artykule
<32b173b3.167246_at_news.cyf-kr.edu.pl>...
> miroVIDEO 20SV (2Mb VRAM) używam już od jakiego? czasu
> Krzysiek

Nic nie wiem na temat ATI, ale tez uzywam miroVIDEO 20SV. Jest to bardzo
dobra karta, ale dosyc chimeryczna jesli chodzi o wspolprace z plytami
glownymi: niektorych po prostu nie lubi i w zaden sposob nie mozna jej do
tego zmusic, z innymi (mam teraz Intel ATX) dziala wspaniale.
Mam nastepujace pytanie:
Po zainstalowaniu najnowszego drivera (2.10) z servera miro nie zauwazylem
zadnej zmiany, nawet program obslugi karty nadal donosi, ze zainstalowany
jest driver 2.1 (poprzedni). Czy u siebie tez to obserwujesz, czy tez cos
pokrecilem z instalacja drivera?

Bogdan