miroVIDEO 20SV kontra ATI mach64

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_rmf.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 16:26:34 MET

miroVIDEO 20SV (2Mb VRAM) używam już od jakiegoœ czasu
i uważam że jest całkiem niezła. Ostatnio widziałem jednak
w akcji kartę ATI mach64 (1Mb EDO) i muszę powiedzieć
że jestem pod wrażeniem. Nie miałem jednak możliwoœci lepiej się
jej przyglšdnšć, proszę więc o wszelkie możliwe komentarze.

Na oko ATI wydawała się szybsza, nie testowałem jej jednak żadnym
benchmarkiem. Czy ktoœ testował obie te karty i jest w stanie
powiedzieć która z nich jest szybsza?

Dzięki za odpowieŸ.

Krzysiek