Re: Podkrecanie CPU: wiecej strat, czy korzysci?

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 18:42:38 MET

Sebastian Barylski wrote:

> Dreczy mnie to pytanie od dawna: podkrecac, czy nie.
> Nawet tacy specjalisci jak kolesie z Tom's Hardware Page nie sa zbyt
> entuzjastyczni,
> choc overclockingiem zajmuja sie od kilku dobrych lat.
> Postanowilem, ze poswiece temu zagadnieniu oddzielny program w Magazynie
> komputerowym naszej stacji, a wczesniej jezyka zasiegne na tej grupie.
>
> Co Wy na to:
>
> 1. Warto podkrecac CPU, czy nie?
jeśli wzrasta wydajność całego systemu - warto, choć problemem może być
konieczność założenia wentylatora (niektórzy nie lubią jego hałasu)
> 2. Dlaczego?
dżeby szybciej sprzęt działał
> 3. Jesli tak: jakie procesory podkrecaliscie; z jakich na jakie predkosci?
AMD 486 DX280 ->DX4100
> 4. Jak dlugo chodzily w takich warunkach i czy stosowaliscie jakies
> dodatkowe "wspomaganie" (np. radiatory).
już od pół roku, brak jakichkolwiek wentylatorów w komputerze

--
 Marek Nazarko
 mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)