Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Mike (mike_s_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 22:57:21 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:
Witam jeszcze raz Andrzeju,
Mimo , ze cie nie znam to zaczynam cie lubic, (nie jestem pedalem),
> nt jest najlepszym systemem dla osoby majacej zamiar wydajnie korzystac z
>klasycznego oprogramowania (wymienialem przykladowe pozycje). nie zabieralem
>rownoczesnie glosu w dyskusji nt. wyzszosci nt nad unixem czy netwarem i
>prosze nie przytaczac tego typu argumentow (zwykle sie z nimi zgodze).
Zgadzam sie, sa lepsze systemy (wezmy np. takiego Appla z MacOsem czy
super nowosc - BeOs ? swiene ? swietne! (tylko po co ....)
>jesli jednak ktos twierdzi ot tak po prostu, ze unix jest lepszy, to moze powinien
>zajac sie choc chwilke powazna praca na komputerze w przerwach miedzy
>pisaniem skryptow, majli, ircowaniem, ftpowaniem, netscapeowaniem. do tych
>rzeczy unixy sa bardzo piekne, ale jak juz wspomnialem - nie o to tutaj
>chodzi.
Brawo, zgadzam sie, - spolecznosc interenetowa w Polsce to ciagle
jeszcze w 80 % ludzie zajmujacy sie internetem z zamilowania, tzn. nie
sa to ludzie, ktorzy powiedzmy maja troche czasu w dzien aby
przeczytac poczte i troche njusow, ale ludzie ktorzy "nic nie robiac"
potrafia caly dzien przesiedziec ftpujac, ircujac itd.... :-)
(netscapowanie dozwolone tylko pod linuxem...)

Mike