Re: Jaki dysk warto kupic?!?!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 19:56:16 MET

> Bede upierdliwy - co sie stalo z tym 32500H i czy 33100H tez bedzie
> padal na podloge ? :-)

sprzedalem znajomemu udzielajac wlasnej gwarancji. mam nadzieje, ze bedzie z
dysku zadowolony tak samo jak ja. 3.1 na podloge padac nie bedzie odkad jeden
seagate poplynal mi przez to, ze upadl z niecalego metra na posadzke. wole
nie ryzykowac, aczkolwiek pewnie by przezyl... tak czy inaczej - slowa zlego
powiedziec nie dam... niestety ;)

karpio