Re: Modem USR kontra Zoltrix

Autor: kENEL (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 20:31:12 MET

>Tyle naczytalem sie dobrego na tej liscie o modemach USR, ze
>postanowilem sobie takowy kupic. Wczesniej mialem wg wiekszosci
>z was kupe zlomu tj. Zoltrixa 14,4. Chodzi mi o to, ze nie mialem
>zadnych klopotow z owym Zoltrixem. Np. nigdy nie zrywal mi polaczen
>i polaczenie uzyskiwal za pierwszym razem. Nie mialem jedynie porownania
>co do jego szybkosci.
>Piotr Dabrowski

Ja tez sie swojego czasu naczytalem tyle o modemach USR i o kosciach
Rockwella ze to syf i w ogole. Ale mam taka wredna nature, zeby wszystko
sprawdzic samemu. No i kupilem sobie wewn. Zoltrixa FMVOC336Fi
data/fax/voice. Jest to
modemik 33,600, ale jako ze ani TPSA ani komercyjny diler nie dysponuja
33,600 wiec wyciagam 28800. Chcialem napisac ze ani razu polaczenie sie nie
zerwalo (nawet z podniesiona sluchawka) i zawsze jest 28000. Przy czym na
moja
centrale oraz z mojej centrali dodzwonic sie to makabra.....choc wybieranie
tonowe.

Minus jest taki, ze czasami modem puszcza sygnal, i zero.....nie wywala
terminala dial-up....tak jest mniej wiecej co drugi raz. Moze cos mam zle
skonfigurowane, moze modemy za pierwszym razem sie nie dogaduja :)

Modem kupowalem w Gdyni, w sklepie za 517 PLN (w tym VAT). Sklep ciagnal te
modemy z W-wy, wiec tam powinno byc taniej. Polecam. Aha, dostalem tez
mikrofonik :) IPhone rzadzi.....

         Krzysiek Mazur -- English Institute, UG
              kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl
"Dammit! I've said that word over 400 times! How can it
still be funny?"
"And what word would that be?"
"Action..." uh-huh-huh...