Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 14:36:47 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: Oj, Grzegorz. Jak masz 100 uzytkownikow, to kosztuja cie ~10M$ rocznie,
: wiec zarobic musisz co najmniej drugie tyle. A wtedy naprawde
: nie ma znaczenia, czy server kosztuje 1k$, czy 10k$.

Nie podoba mi sie takie podejscie. Analogicznie myslac moglbym probowac
stwierdzic, ze skoro zarabiam pare razy wiecej niz inni, to nie powinienem
protestowac, jesli w sklepie chca ode mnie za bochenek chleba 2 zlote
zamiast zlotowki...

--
	Leszek.