Re: Direct-X 3.0; BEST 3d ACCELERATOR.

Autor: Artur Handke (handke_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 12:04:21 MET

Kamil Ruszkowski <kruszk_at_sgh.waw.pl> wrote:
: In pl.rec.gry.komputerowe Michal Malanowicz <pawel_at_waw.pdi.net> wrote:

: > > Ja osobiscie jestem na kupnie Reactora i stawiam wlasnie na ta karte.

: > No to wpedziles mnie do grobu...Czlowiek przez 2 tygodnie robi
: > interesy na boku zeby sie dorobic Mystique a tu kupa...
: > Okazuje sie ze wcale nie jest taki dobry...A moze jest
: > dobry tylko sa lepsze? Podniescie mnie na duchu, bo
: > gdy przeczytalem wasza dyskusje, to nie podoba mi sie
: > nawet MechWarrior enchanced for Mystique...

: Nie kupuj Mystique.
: --

Raczej wejdz na strone
http://www.zdnet.com/gaming/content/961115/perfdata/perfdta.html
i obejzyj sobie wyniki testow i dopiero wtedy zdecyduj czy kupic
Mistiqua czy tez nie.
IMHO jest do dosc dobra karta jesli masz zamiar potem dokupic jeszcze
dedykowana karte 3D taka jak Righteous 3D. Ale jesli chcesz tylko
jedna karte i nie masz w kieszeni 14 baniek to musisz sie grubo
zastanowic.

--
   Artur Handke                        "Knowlege is a deadly friend
   Student of Computer Science          When no one sets the rules."