Re: W95, joystick w grach DOSa

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 02:06:08 MET

On 11 Dec 96 at 9:09, Gregorio Kus wrote:
[...]
> o tym wynalazku qrwy i diabla
> jakim jest pnp, nie chce nawet slyszec
> ale pewnie bede musial
> [tu nie wiem czy smiac sie czy plakac]

   oj, bedziesz, bedziesz... Ja wlasnie wczoraj dos-
   talem zamowienia na zrobienie nietypowej karty do
   PCtow i klient chce zeby byla PCI i _pnp_ (? - bo
   tak). Szukam zatem specyfikacji roznych do pnp.
   Sam piszesz, ze Ci to grozi, to moze zainteresu-
   jesz sie wczesniej tematem? A jakbys cos mial to
   moze mi podeslesz? O co i innych prosze...

                     Pozdrowienia, Adam

PS.
Zaraz Ci jakis nadety palant napisze, ze za te qrwe to
powinienes konto stracic i ze pewnies niedawno w sieci
(bo lame sprawdzic tego DajaNewsem to nie umie :-)))