Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 16:27:27 MET

In pl.comp.os.winnt Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: : : >W dodatku polecam lekture publikacji MS - MS SQL Server bije kolejne rekordy

: Ja mam jedno głupie pytanie:
: Ilu ludzi kupując maszynkę, na której będzie chciał postawić NT będzie się
: kierować wynikami tego testu ??
: Chodzi mi o szacunkową strzeloną z powietrza liczbę w procentach (jeżeli
: można to nie z powietrza).
: Przecierz to są wiadomości które mają ogromne znaczenie dla komurek
: zajmujących się marketingiem (bo mają o czym dobrze gadać) ale czy to ma
: jakieś realne znaczenie ??
: #define realne_znaczenie wpływ_procentowy_wiekszy_niż_5_procent

Hm, zalozmy ze mam firme robiaca soft 'firmowy' czyli faktury, kp, magazyn.
Do tej pory Fox/Clipper. Przestalo wystarczac i ma klopoty z Win95.
Trzeba sie decydowac na client-server, client pod MS Win.

No i mamy teraz do podjecia dosc strategiczna decyzje - w co isc.
Novell+Btrieve? przestarzale.
Novel+SQL? drogie
SCO+Informix/Oracle? drogie, SCO.
Linux+Postgres? Hm, polowa sie usmiecha, polowa wspomina cos o supporcie,
                komercji, itd.
NT+MSSQL? Fajne, ale czy bedzie dzialac, i czy sie wyrobi w hurtowni,
          gdzie sprzedaje sie np 5 towarow na sekunde?

Mnie ten rekord troche mowi, ze MSSQL jakos wybitnie wolniejszy niz inne
nie jest. Jakby mnie ktos jeszcze przekonal ze bedzie dzialac to decydujemy
sie rozwijac program w tym kierunku. W razie czego, to moze jeszcze zdazymy
uciec w inny SQL server . Ale MS pozostaje chwilowo platforma podstawowa.

A to jest dylemat wiekszosci podobnych firm w Polsce, decydujacych o
sprzedazy sporej ilosci serverow w przyszlym roku...

: Może jakiś dane procentowe ? Może masa w nzł obrotu w tych gałęziach ??
: Wskaźniki rentowności w tych dziedzinach ??

Widziales ta uwage : Dell loads NT on 75% on its servers sold.

Jarek.