Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 15:34:41 MET

Jaroslaw Tabor <formatc_at_bevy.hsn.com.pl> wrote:
: On Tue, 10 Dec 1996 15:39:01 +0100, Jarek Lis wrote:

: >Tylko ze kilkanascie miesiecy temu, to rekordy MS SQL bil na
: >n procesorowej alphie. A teraz na 4 Pentiumach w Compaq Server, HP
: >Netserver, itd.
: >Intele szybsze, MS poklocil sie z DEC, czy moze Gates sprzedal akcje
: >DEC, zaiwestowal w INtela i zabral sie za promocje.

: Mechanizm jest prosty: M$ reklamuje MS SQL ( ktory zreszta jest do bani ), a ponieważ
: musi to robić na jakimś komputerze, wiec rozsyła po firmach pytanie:
: Kto da wiecej za uzycie ich komputera do testow.

a) watpie. Rekordy sa czesto oglaszane przez przez producentow sprzetu,
   i nawet nie pisze tam, ze testy przeprowadzil MS.
b) W czerwcu MSSQL ustanowil rekord na serverze DEC. Z Pentium Pro.
   Ciekawe dlaczego DEC podeslal server intelowy, a nie alphowy?

Juz raczej podejrzewam, ze MS SQL jest szybki ... na Intelu. Bo na Alphie
szybsi sa inni producenci.

: Inna sprawa to wyniki pomiarow. Wynika z nich ze np MS SQL jest 6 razy szybszy od Oracle'a,
: co przeciez jest jawnym dowodem manipulacji, bo postep w tej dziedzi nie jest juz taki szybki

Nie wiem gdzie znalazles takie porownania. Publikowane wyniki i MS i Oracle
sa podobne, a przez ostani rok poprawily sie chyba ponad dwukrotnie.
Kwestia sprzetu wylacznie?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |